the seal

Sitter i soffan och myser med min söta lilla kolibri, min dator med andra ord. As we speak så ligger min hund och på vardagsrumsmattan och gnäller i sömnen..
Jag kollar på Män som hatar kvinnor på dvd. Imorrn väntar skolan klockan åtta också, så ska sitta och pilla lite på mitt engelska-arbete.

Och sen är det klart, Sälen över nyår med lite brudar, kommer bli oorganiserat kaos och det kommer vara underbart!! Är sjukt äckligt jävla taggad. Vill bara jobba satan tills dess och och spendera alla mina pengar. Hm, ska kanske kolla skidkläder nu. En dag i backen kommer det ju bli iaf.


Kommentarer
Postat av: 610

haha organiserat kaos. snälla ta inte död på er därborta!!

Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2010-07-07 @ 00:01:14
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback