confessions

Förstår fortfarande ingenting, men efter vad som är nu så är det lite bättre iaf. Hoppas jag. Ska looka into myself lite. Ska försöka lista ut det. Och det är en person som kommer få veta om jag kommer fram till nåt. Det är en person som förtjänar att veta. Men hur gärna jag än vill lova att jag kan gå till grunden med detta så kan jag inte. För jag trodde jag visste, men sedan var jag så fel ute ändå.

Ska snart dricka thé, sen var det väl någon som fyllde år igår och det ryktas champagne? haha. Skönt iaf att inte jobba på hela helgen. Intse förrän på onsdag ska jag infinna mig på Stenby. Imorrn ska jag återuppta en hobby som jag inte haft tid för. Ska bli kul. Får se hur det går bara.

Nu är nog mitt thévatten klart. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback