I love Europe

HOLA!

Den senaste veckan har varit rätt perfekt. Tillgång till bil har varit nice, och ledighet klagar man ju inte på i första hand. Lite party blev det, absolut inte lika mycket som jag trott från början men jag är rätt nöjd såhär i efterhand.

Just nu så utspelar det sig ett scenario i mitt liv som inte har skett på typ 13 år. Danshuset har sin årliga föreställning och jag är inte med. Och jag är rätt tillfreds med det. Ingen dum ångest eller nåt sånt. Men är bara mer taggad till hösten. Jag hoppas verkligen att jag får ihop det men dans, skola och jobb.

Nu ska jag leta lite mer fakta om Baskien och Korsika. Sen skriva och jämföra, på franska. Sen har jag en engelskanovell som ska skrivas och ett franskaprov att plugga till. Leve Europalinjen!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Fotoblogg

Sant kanske! men känns dumt ändå. Vi var ju så bra tillsammans klara:D

Jag saknar våra tider!

Ja, klart vi ska ses snart! vi får snacka lite på msn sen tycker jag:)

Postat av: KNOSSE

Jag vill också ha körkort, din fuskis! :)

2009-05-27 @ 14:35:03
URL: http://knosse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback