forgive me

Förlåt, jag vet att denna blogg på senaste tiden varit hyfsat åsiktsfri och bara lite lullig läsning. Och jag tycker om den så. Så förlåt mig nu, men jag är arg och jag måste skriva av mig lite.
Anledningen är
detta!
Elisabeth Höglund som, om hon inte är 60 plus iallafall är 50+, attackerar bloggvärlden. Hon tycker att det är konstigt att folk inte är i behov av en personlig sfär nu för tiden utan bloggar fritt kring allt som händer i livet de lever. Alltså kom igen, är det då inte lite värre med alla jävla kändisnyheter i tidningar och på internet. Men en sån tidning skulle väl Fru Höglund aldrig beblanda sig med, eller? Eller var det så att hennes krönika faktiskt publicerats i Expressen, en tidning som i högsta grad rapporterar om ovärda kändishändelser ett halvt jordklot härifrån?
Kan denna kvinna snälla sluta bete sig som om hon är avundsjuk på sådana som kan starta en dator och förstå att det är inte synd om bloggare som lämnar ut sitt privat liv på internet! Det är ju självvalt, och varje bloggare väljer själva vad de vill och inte vill berätta om sig själva.

Kommentarer
Postat av: Brazzeanders

Kul blogg du har.

Du som är ressugen, har du nån gång varit i Rio?

Kolla in min blogg om du har lust.

Ha de gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback