coffee for drugs

Helt jävla otroligt. Klarade den där dumma teorin ändå, fast jag varit övertygad om att jag skulle faila hårt. Tänkte i morse när jag vaknade att det skadar ju aldrig att ha gjort ett prov innan man skriver det på riktigt, när man är väl förberedd. Men allt eftersom dagen gick blev jag uppmuntrad av en massa trevliga själar i skolan, något som resulterade i två saker. Nervositet och råplugg.
Kom in i det stadiet att det kanske fanns en liten chans att jag skulle klara mig. Sedan skrev jag provet, eller klickade kanske är mer rätt. Satt och bläddrade igenom det och räknade hur många frågor jag verkligen inte kunde. Sen klickade jag mig vidare för att få provet rättat och se resultatet.
När de gröna bokstäverna som stavade GODKÄND kom upp på skärmen trodde jag knappt mina ögon. Och nu så här fyra timmar senare tror jag fortfarande inte riktigt på det.
Var så glad att jag höll på att börja tjura på bussen hem, och det blev ju inte bättre av Malins sms.
Hälften gjord, hälften to go nu.


Kommentarer
Postat av: petra

DUKTIG KLARA! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback