ordinary thoughts

Long time no see.

Hm. Hockey - ingen kommentar. Det var som upplagt för att vi skulle vinna. Sen gick det ju som det gick. Orkar inte älta. Ingen hockeymänniska.

Haft diskussioner med en vän till mig idag. Om att leta pojk/flickvänner. Och det är verkligen nånting jag inte kan göra. Jag funkar inte så. Detta är jag i ett nötskal. Nån visar mig en bild på en, som de tycker, är snygg. Jag hittar genast nånting fel. Oftast längden. Gillar ej korta killar. Eller ådror. Eller kläderna, ansiktsuttrycket, frisyren eller omgivningen.
En annan kär vän till mig tyckte det var på tiden att jag tog tag i mig själv, tror det mest var för att hon tröttnat på att bara diskutera hennes kärleksliv. Åter till poängen, hon tyckte iaf att jag skulle skaffa ett telefonnummer innan 2008 var över. Visst, sa jag. Enda lilla problemet är att jag i princip aldrig hittar en kille vars nummer jag verkligen vill ha. Det är som om jag vill vara ensam resten av livet.

En annan sak som jag fått höra är att jag är lite av en ensamvarg. Jag är inte alls beroende av bekräftelse från killar eller av att ha någon nära. Lite skumt egentligen. Och viss närkontakt flyr jag. Hatar när vissa kommer för nära inpå.

Sovtime. Man borde verkligen inte blogga när man är såhär trött. Ska försöka fortsätta min utvärdering av mig själv de kommande dagarna.

Kommentarer
Postat av: cattis

vad gör du uppe sådär sent/tidigt? :p pussokram skumbanan

2009-01-06 @ 18:34:57
Postat av: julia sSssssuareZzs

jag är lite som du tror det eller ej

men på ngt sätt är det så skönt att vara kritisk mot killar då vet man att man aldrig blir sårad typ. nåt sånt. puz

Postat av: 610

samtidigt är det ju inge fel me å va ensam, faktiskt. jag är glad som en skumbanan längtar efter ingrid<3puz zez imårrn

2009-01-06 @ 23:42:18
URL: http://sexettnoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback