keeps going

Och min självrannsakan fortsätter.

Ibland är jag så nöjd med mig själv. Som när jag lyckas gå upp när klockan ringer och inte behöver springa till bussen, det hände nog två gånger förra terminen.
När jag häromdagen lyckades ta mig till gymmet fastän jag var jättetrött.

Nu senast när jag lyckades komma igång med mitt teoriplugg. Då känner jag att jag har flyt.
Det är rätt löjligt att jag verkligen känner att jag har flyt när jag lyckats ta in min väska på mitt rum direkt utan att dumpa den i hallen först. Eller när jag kommer ihåg att sättain skorna i garderoben.

Det får mig bara att undra, gillar jag att plåga mig själv eller? Är jag typ mentaltsjuk för att jag inte alltid gör sånt där dagligen? Jag fattar inte.
Nu ska jag ta terapidusch, vilket innebär levande ljus och Kent på högsta nivå. Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback