hello

Bloggen hamnade i ett komatillstånd för snart en vecka sen. Nu var det dags att väcka den till liv igen.

idag är sista dagen som barn, vilket då egentligen borde betyda att jag ska äta en massa chokladflingor, dricka och oboy och sånt till frulle.. Vilket jag inte gör. Ist'llet har jag kökat yoghurt direkt ur glaset och sitter och dricker svart kaffe.
Men sen kan ju tilläggas att jag igår när jag inte kunde somna låg och spelade mobilspel...

Äsch, nog om det. Jag har egentligen ingenting att säga och detta inlägg är mer utfyllnad och jag tror ingen läser såhär långt ändå. Tack för förtroendet om ni faktiskt gjort det. TAK

Kommentarer
Postat av: 610

haha puz imorrn är du myndig hihi

Postat av: petra

grattis, puss!

2009-01-27 @ 13:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback