Emancipate yourselves

Jodå, stora dagen kom och gick och var helt wonderbar. TACK!

Nu sitter jag och lyssnar jag på gammal musik och drömmer lite. En riktigt bra låt är för mig någon där jag får upp en bild i huvudet där jag gör något jag älskar, oftast brukar det vara på sommaren, eller att jag dansar. Men mogenheten har hunnit ifatt mig lite tror jag, för när jag hör bra musik idag så tänker jag att jag ska köra bil till den här musiken i sommar. Så nu kommer en pyttelista på de låtar jag ska ha med på min roadtripskiva i sommar.

Markus Krunegård - Jag är en vampyr. "Sommarn 07 vaknar igen på natten". Sommaren nollsju var min bästa sommar hittills och Mackan är given bara. Lätt som en plätt.

Kent -  Generation Ex. Ljudet precis ibörjan ger mig fortfarande rysningar av välbehag..

Kent - Mannen i den vita hatten. Man cruisar och sitter och sjunger ... ""tusentals tårar kvar". Åh

Ulf Lundell - Öppna landskap. Jag tror titeln säger sig själv här.

ABBA - Does your mother know? ABBA är aldrig fel, aldrig, aldrig aldrig.

Marit Bergman - Let's just fall in love. Lyssna själva.


Caesar's - Jerk it out. Mentalt.

Mauro Scocco - Sarah. För att det är så lätt att byta ut Sarah mot Klara..

Franz Ferdinand -  Take me out. Det finns en anledning till att den är den mest spelade låten på min dator.

Sen många många fler, men det har blivit jättevarmt på mitt rum och jag vill äta russin men har hållt på med pengar så mina händer är äckliga och jag måste gå och tvätta dom.

Kompletterar med denna underbara låt!
 

Kommentarer
Postat av: limpan jao !

somnar nollsju, SOMNAR !!!!! inte sommar :(

2009-01-30 @ 21:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback