creation

Jag har tänkt lite grann.. Det sägs ju att omväxling förnöjer, och det måste ju stämma... Jag menar Madonna är ju så jävla sucessful och det där med reinvention är ju hennes grej.
Och jag känner att det här bloggen inte går framåt, den hänger inte med i min personliga utveckling utan står bara och stampar på samma ställe, dag in och dag ut. Och då frågade jag mig själv vad andra bloggar har, men som inte denna lilla blogg haver?
Och som en blixt från klar himmel så kommer svaret! En dagens outfit såklart!
Så nu, kära läsare, presenterar jag början av en nya era i denna blogg! Dagens outfit-eran!

Så här bjuder jag på den första, jag hoppas ni tycker om den!


Linne, syns lite dåligt, från JC, rutigt skjorta och svarta byxor båda McDonalds och namnskylten också McDonalds!

Kommentarer
Postat av: Fia

åh, går den här att få tag på någonstans för oss stackare som inte har turen att jobba på MC Donalds????? så jävla fashion! Du fick till den heta modeposen också där också hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback