Turns to dust

Jag har massa fotoideer, men inte orken till att utföra dom. Stannade hemma från skolan idag eftersom hela mitt huvud är igensnorat. Och igår hände en såndär sak som bara får mig att tycka synd om mig själv, även fast jag inte borde. Men jag hade precis klarat mig genom jobbet med en förkylning på g, ätit halvkall mat men faktiskt kommit i säng hyfsat tidigt.... Jag lägger mig och kollar på TV4 Fakta ett tag och stänger sen av TV:n. Och det regnar ute.... Och nån har ställt skottkärran precis utanför mitt fönster, under stuprännan. Och när det droppar ner och det fina droppljudet hörs.....
Efter en och en halv timma fick jag nog och gick och lade mig i soffan istället.

Usch jag hatar sånt. Hatar också såna människor som inte jag se saker från nån annans perspektiv än sitt eget. Som vill att man ska göra saker för som, och skita i vilka dåliga konsekvenser det har för en annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback