To the ground

Okey, nånting har hänt med mig. Igår var jag ute och sprang, idag sprang jag på orienteringen på gympan och nu sitter jag och pluggar. Varvar uppslagningen av engelskaord från historiaboken men lite bloggning. Hehe.
Tack vare Malin som jag pluggar faktiskt. Bara för att hon hade gjort hur mkt som helst i helgen kände jag att jag inte vill vara sämre. Så har laddat upp med lite Bob Marley, Coldplay och The Jam så får vi hoppas på att det går bra. Lyckades faktiskt stänga av tvn efter Miami Ink, framsetg för mig.

Och en till sak. Min syster har bakat kladdkaka och jag är inte ens sugen ?! Det är ju typ som att vara missbrukare men inte vilja ha sin lilla fix.... Eller okey, möjligtvis överdrift. MÖJLIGTVIS.

Okey, nej..... Tröttnat lite lagom mycket på Coldplay nu, vill ha deras nya, orkar inte Parachutes för tillfället. Nu bytte jag cd. Jusste, The Black and White Album med The Hives mycket trevligt.  Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback