In a way

Känns som hela veckans tema var konstiga saker man gjort när man var mindre. Det var Nicole som drog igång det hela med en liten historia, men den kan jag inte berätta. Det ska blir hennes partytrick ikväll...
Men här är en utav de konstiga saker:
* Någon gång på lågstadiet var jag desperat för ett husdjur. Droppen blev när min bästa kompis fick en katt. Kattjäveln var hemsk, den hoppade upp och klöste en i tårna när man gick upp för trappan.
Men jag ville verkligen ha den där katten, men inte skulle mina föräldrar köpa en åt mig. Så jag bestämde mig för att jag skulle ha en till varje pris. Och eftersom min veckopeng låt på 25 kr så var att köpa en katt inget alternativ. Så vad jag gjorde var att jag bestämde mig för att jag hade en katt.
När jag kom hem från skolan så smet jag in genom dörren, katten fick ju inte rymma.
Jag smugglade med mig mat upp till mitt rum efter middagen för att katten måste ju äta nåt. 
Jag kelade med "den", för alla vet att katter behöver kärlek.

Tur att jag inte är så där onormal fortfarande.

Kommentarer
Postat av: JULIUZ

Okej klara. du hade aalltså ingen katt på riktigt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback