A new breath

Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med detta inlägg, men ett gott försök är det värt. Har på senaste dagarna tittat inte på en kompis blogg och blivit otroligt inspirerad av sättet hon skriver på.
Dagens tankar har mest kretsat kring historian som ska vara inne imorgon. Och jag har lite smått panik eftersom att vi in tvåan inte kommer att få några som helst ordlistor. Och ni som träffar mig dagligen har antingen sett min historiabok eller har den själv. Den är väl på uppskattningsvis 1300 sidor och pure engelska.
Ibland är den trevligt, när man endast ska läsa ett uppslag och det är en stor bild över hälften. Men de tillfällena kommer alldeles för sällan.

Nu sitter jag och renskriver så långt jag har kommit... Vilket inte är tillräckligt långt. Så sitter väl kanske en timma till sen ska jag krypa ner i min otroligt sköna 1.20 säng och drömma sött.
Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback