too late too much

Helgen har varit lite katastrof. Skulle till skolan i fredags när jag upptäcker att vi inte har nåt vatten i huset. Skitkul. Blev tvungen att kasta ner allting som deo, ansiktstvätt och hyfsade kläder och tar tidiga bussen till skolan och får fixa mig där.
Skoldagen var inte lång och efter skolan drog jag en fik på Gränden med min favorit Boll.
Blev att åka hem sova och duscha, och sen sätta sig på 46:an med Sixten, Julia och Frida. Blev lite fest.

Sen sov jag. Och det är ungefär bara vad jag har gjort resten av helgen. Jobbade lite idag också. Nu ska jag och Emma knalla och köpa Ben and Jerry's.


Kommentarer
Postat av: 610

helgen var sick. iaf fredagen. jag var i dimman. tror jag bodde i dimman. hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback