salut, bonjour, bienvenue

Ska sussa några minuter, ögonen håller på att sluta sig själva, utan min tankekraft.
Försov mig i morse såklart. Hade mobilen i sängen, och när pappa väckte mig så insåg jag att den ramlat ner och batteriet åkt ur. Toppen....
Sen lite samhäll och sen idrott. Vi hade ett corepass, ganska lamt faktiskt. Men insåg att jag alltid gör samma sak när jag gör situps. Jag gäspar. Varje gång.
Tycker det är lite pinsamt, för det är ju som om jag typ tycker att träningen är alldeles för lätt och att jag är överlägsen. Men det gör jag ju inte..... Jag bara gäspar ändå.

Ska som sagt sova, sen in i duschen lite och sen ner och leka seriös med Nicole på gymnasiemässan. Vi ska gå runt och ha på oss tröjor, det är typ vad vi ska göra. Promota en hemsida lite grann. I tre timmar. Får en biobiljett. Madde från det riktiga jobbet ringde och frågade om jag vill jobba ikväll... Vill hellre det. Får ju liksom en biobiljett för tre timmas arbete....


Kommentarer
Postat av: julias

hoppas du är rädd om min familje reserv mobil!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback