Pushy or not pushy

Sitter och diskuterar med en god vän om raggning. Något som jag aldrig gör..... Såvida jag inte har en viss mängd berusningsmedek i mig. Vilket egentligen låter ganska sorgligt, men så är det.
För att jag känner mig alltid så himla dum.

Det är inge fel med ideer eller så. Jag vet precis hur man ska göra. Men min hjärna psykar sig. Jag tror alla tänker precis som jag gör när ett skabb kommer nära mig med en där glimten i ögat..... EUH. Och sen typ jag vill spy. Överdrift förvisso, men man blir ju inte direkt attraherad.
Och vad säger att jag är så mkt bättre? INGENTING

Så därför väljer jag inte att göra det. Nej, det går inte... Kan säkert komma över min lilla issue här, men undrar om det verkligen är värt tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback