play dough

Lekt lite med Malin ikväll. Nu tror jag att hon är liiiite trött på mig.

Pratade lite med Sixten på msn. Kom på att jag vill fan fjällvandra. Är fett pepp. Berättade det för min pappa, som också blev fett pepp. Nu berättar han en massa historier från när han varit ute. När de gick igenom sulorna på skorna, och när de korsat en kraftverkssjö i en liten båt med en utombordare och blev de första som kommit fram den säsongen.
Det gör mig jävligt tagg.
Taggar Belgien gör jag också, och Estland. Det ska bli stek som fan.
Imorrn ska vi göra Ukrainakollaget, så nu ska jag fixa bilder till det.
Sen ska jag rota bland pappas gamla foton, vill hitta några från Sarek.

Blev sååååå jävla taggad nu, märks det ? Jag vill, och att far är fett på gör det ju inte sämre. Nej, nu måste jag ta tag i det här, kjam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback