i think it's a demand

Okej tänkte bara göra klart för er varför jag inte bloggar så mycket nu. Anledningen är för att jag inte har någonting att komma med. Känns bara onödigt. Eftersom jag bara jobbar hela tiden händer inte så mycket inressant. Skulle jag skriva om min dag skulle det låta ungefär såhär:

Drog till jobbet tjugo i tolv idag, förberedde mig på att kämpig cykeltur, men jag överskattade jobbigheten. Väl inne kollar jag på uppställningen. Kul, fyra  och en halv timma ute i lobbyn. När jag sedan stämplade in 12.00 bad Lina mig hålla extra koll på golvet. Började med att diska lite brickor och sen var jag tvungen att torka upp utspilld läsk. Sprang runt i lobby ett tag tills Charlotte skulle på rast och jag fick ta kassa, klockan var väl två kanske. Hade kassa/lobby i nån timma, sen bad Madde mig att presentera. Så gjorde det till klockan var tjugo i fyra, sen blev det dött. Fick gå på extra, men sen fick jag gå hem. Käkade en Big Mac och en Flurry Daim med extra chokladsås, pratade med Emelie och Lindha, ska presentera hela dagen imorgon, sen cyklade jag hem.

Inte så himla kul att läsa kanske,så ni slipper. Sen nångång efter nyår kanske jag börjar komma med lite vettigare saker igen...

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar; jadu, killen kan nog ha haft stora läppar och kinder. iallafall läppar det är jag nästan säker på. jävligt obehaglig var han iaf for suuuure!

Postat av: 610

tycker det ändå är ganska intressant :DD

2008-11-09 @ 22:37:27
URL: http://sexettnoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback