for the sake of it

Bara en liten trevlig update, sjuk idag. Sög ganska hårt. Min mobil finns inte mer, sög hårdare. Mitt knä gör cpont. Jag tog en spruta i armen idag som borde gjort ondare.
Var tvungen att dissa två av mina vänner idag, pga sjukdom. Umgicks med två andra istället, den ena heter Ben och den andra Jerrys.

Har inte gjort något vettigt idag, suttit och kollat på folks bilddagböcker typ ett år tillbaka i tiden. Skrattade när jag kollade fridas på lilla Erken. Mitt fina bildmarathon på mig själv till henne. Ibland är jag snäll.

Kan för övrigt påpeka att jag inte blir av med reflexen att skriva av direkt efter pga, fast av:et redan är inbakat. Så det vet alla det också. Imorrn beger jag mig till Öbergs för att införskaffa lite färg till mitt rum. Tror nog alla antecknar nu. Eller rättare sagt, jag vet att alla gör det....

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag skrattar alltid lika mkt när jag läser din blogg :D

2008-10-12 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback