bah little lamb

Åh, lamm och lamungar.... Borde kanske åka till Gotland på lovet ändå? Elr nej...

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, hade världens huvudvärk så jag sov. Vilket resulterade i att jag nu är alldeles för pigg för mitt eget bästa. Jag har spenderat kvällen med att snoka runt på folks bilddagböcker utan att logga in, men jag tror ingen som läser detta behöver känns sig träffad.
Nu ska jag sova, fast det kommer jag ändå inte att göra.

Åker till Kalmar på torsdag, kommer hem på fredag. Kommer att skämma ut Carlforsska och missar premiären av Låt den rätte komma in. Sug. Jag vill mycket hellre vara hemma än åka, men kan inte göra nåt åt saken nu. Acceptera skiten.

Vi är fan så oförberedda som det går att bli. Skitkul. Ska upp imorrn och plugga på. Sen lilla gymmet med Malin. Ska köra skiten ur mig. Det behövs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback