all against me

Detta är inte okej. Att en mobil går sönder i torsdags, och när jag sedan firrar mig en annan, en obrytbar, då pajar den också. Det är nånting fel på världen, på alla andras värld. Mén min värld är det fan inge fel på. För i min värld där snor folk inte mobiler, man har inte ont i knän, hår blir inte fettigt och framför allt, en mobil av modellen Nokia 3310 går inte sönder !
Men otur har jag och måste leva i den stora världen, och där tvingas jag inse att den silvriga 3310:an, som jag redan börjat älska som om det vore mitt eget barn, redan gått sönder. Tror jag hade den i åtta timmar. För när jag vaknade i morse var den kaputt.
Alla säger att jag ska ta det som ett tecken att jag inte borde ha en mobil, men jag vet inte.... Trivs rätt bra med att ha kontakt med världen utanför....

Kommentarer
Postat av: bella

det är synd om dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback