SORRY

Förlåt.
Bra ord enligt mina föräldrar.

Men seriöst, man ska fan inte be om förlåtelse om man inte är ledsen. Ångrar man inte något så ska man inte be om ursäkt. Man ska aldrig be om ursäkt i onödan. Slit inte ut ordet, jag hatar det.

Folk som säger vad de tycker och sen ber om ursäkt för det?
Skulle jag påstå att jag hatar alla som är blonda, och sen skulle nån ta illa upp. Så ber jag om ursäkt för att jag tycker så? Det låter så otroligt dumt.
Då ber man om ursäkt för att man har sårat någon, men förklarar att man tycker så.

Man kan inte be om ursält för sina åsikter, då gills inte de åsikterna.
Förlåt för att jag gillar leverpastej? Då tycker man inte om det.
Eller så behöver man en jävla självförtroendeboost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback