luj

Öh, orkar inte att det är jul snart. Trevligt för alla dom som gillar julen, men för mig finns det knappt något mer överskattat. Jag tycker det hela mest är jobbigt. Det har ingenting med min family att göra, dom är ganska snälla runt jul. Men det enda som är bra med jul är att man får saker och att man inte behöver gå till skolan. Men ändå har man tusen jävla saker som man måste göra. Åka och hälsa på folk och ha sig.
Så här är det vaje år.
Jag börjar hata julen i november och det håller i sig fram till andra advent, då börjar jag tänka att det kanske är lite mysig med jul. Men efter en timma går jag tillbaka till normalläge.

Kommentarer
Postat av: 610

haha egentligen har du ju helt rätt. julen är fruktansvärt överskattad, kanske midsommar slår


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback