black shadows below

Bara för att jag känner för att skriva.

Är back-on-track igen faktiskt. Pluggar till prov, och tar bättre tag i skolan än vad jag gjort på flera år. Träningen börjar ta sig, blir mer och mer regelbunden. Det enda som fattas idag är en städning av Klaras rum. Vilket jag ska göra. Kanska är så driftig att jag fixar till skiten också....
Nu har det sett likadant ut sen augusti förra året, förändring please. Men vettefan hur man kan piffa upp det rummet.

Och mina händer är mördade efter tyngderna på gymmet. Köp handskar!

Okej, slår vad med mig själv. Innan 22.30 ska rummet vara färdigstädat. Undra om det kommer funka.


Kommentarer
Postat av: 610

JAG HAR ÄNDRAT MIN BLOGG. ingen bryr sig inte jag heller. egentligen, att blogga, vafan ska det vara bra för, du skriver iaf om nåt, jag yttrar inte ett enda värt ord :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback