When two wrongs make a right

Jag är hemma hos Emma och har varit det större delen av dagen. Vaknade tio i morse och gick direkt med bikini och samhällsboken ut i solen. Det är ganska imponerande och provet imorgon kommer nog att gå bra. Jag och Emma, och även Cattis ett tag, har pluggat och ätit en massa. Vi käkade Ben & Jerry's Cookie Dough. Åh, hjärta som fan på det! Blev även en sväng till Ikea med Emma och hennes mor. dock inhandlades inget eftersom jag är pank. Jag har betalat en Hultsfredsbiljett idag. Känns bra, och jag kommer att få mer pengar på fredag. Det flyter på.
Har uträttat en massa bra saker idag. Fixat så att mina bilder är räddade och har även fixat den borttappade Peace and Love-biljetten.
Vi har precis kollat på Onre Tree Hill och nu ska jag ner och ut på verandan för lite mer plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback