The moment when I want to look away

Jag väntar på lasagnen. Den kommer nog inte blir klar förrän vid tio. Jag älskar att min familj har så konstiga mattider. Nu kollar jag på Extra extra! och Göran Häglund är med. Han ser lite för uppklädd. Ikväll ska jag och min pappa rädda min dator. Och mina bilder <333
På torsdag ska vi göra ett Ukrainakollage och kolla på alla bilder och fika. Det ska bli skitmysigt. Det är ett välkommet avbrott. Måste dock se till att plugga till fredagens prov redan på onsdag.

Jag vill tillbaka till Ukraina, jag saknar det som fan! Bilden nedan är tagen i Sevastopol, där man hittat ruiner sen Romartiden. Och i bakgrunden Svarta Havet. Åh, Ukraina var fan underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback