Shattered alive

Efter att ha vaknat en tio minuter innan Nationella i Matte A i morse så blev det till att sjukanmäla sig.
Sen dess har jag sovit, städat och tränat knän.
Först plockade jag undan i köket. Sen i arbetsrummet som jag bodde i förra veckan. Och nu ska jag städa mitt rum eftersom min garderob är tom och mina kläder ligger på mitt golv. Och utav någon konstig anledning så får jag låten Elouise på hjärnan. Ni vet "Elouise, är vi mer än bara vänner? Så visa vad du känner...." osv.
Jag kände att detta inte riktigt funkade och är då tvungen att slå på datorn och starta en utav mina absoluta favoritlåtar som jag aldrig, aldrig, aldrig tröttnat på. Trots hundratals lyssningar.

Take me out - Franz Ferdinand
Klippet är från Roskilde 06


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback