Screaming

Min hjärna gör saker mot mig. Den får mig att se saker som inte här där och får mig att tro att verkligheten är någon annan än vad den är.
Vet inte när jag vaknade i morse. Skickade sms med lite folk och somnade om. Vid tio i tolv bestämde jag mig för att gå upp prick och ställde mobilalarmet. När klockan blev 12.00 pallade jag inte, utan snoozade vidare till 12.09. Då utspelade sig samma sak och jag tryckte på snooze en gång till.
På de nio minutrarna hinner jag tro att det är mörkt ute, min mamma är polis, att jag bytt mobil till min första Ericsson, och att den är en fjärrkontroll. Jag kollade på tv, det var mörkt ute och det är en polisfilm på tv. Då kommer en utav poliserna och det är min mamma. Jag tittar ut genom fönstret och sen en gatlykta. Sen byter jag TV-kanal med min fula mobil. Men när jag ska byta till femman funkar inte det...
Då ringer min mobil och jag "vaknar."

Jag pallar inte min hjärna som tänker konstiga saker när jag inte ens sover helt.
Jag pallar inte mig själv idag riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback