Music makes me lose control

Min mp3<333333
Hela den här veckan har den varit så snäll mot mig. Jag tycker om den. Jag har väl uppemot en tusen låtar på den. Och när jag cyklar eller går har jag nästan alltid på spela alla slumpvis-läget, eftersom jag aldrig kan bestämma mig. Så det lämnar jag till min mp3.
Och hela veckan har den bara gett mig bra låtar. Låtar som jag verkligen velat höra just då. Jag och min mp3 firar två år och sex månader snart. Nånting sånt iallafall. Så länge har den piggat upp mitt liv. Frans, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, inte bara jag som döper mina saker märker jag :D Jag & Tapani (som min älskade lilla ipod heter) firar snart 2 år vi :) Ingen är så bra som lille Tapani, han vet precis vad jag behöver liksom.

Postat av: Moa

haha, Min Dexter är också rätt bra :)

2008-05-20 @ 21:11:52
URL: http://edvardssonnummertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback