I want it to get better now

Åh, jävla förkylning. Jag måste verkligen bli frisk till imorgon. Jag är nog inte så rolig att umgås med när jag är förkyld. Jag har en tendens att klaga på allt, och hela tiden. Det måste vara jobbigt  för alla i min omgivning. Först klagar jag på att det är varmt, sen klagar jag på att jag inte kan bada, sen på att jag är förkyld, sen på att det aldrig går över. Och när jag är klar med det klagar jag på över att jag klagar för mycket. Det är inte alltid lätt att vara mig. (Skämt åsido)

För tllfället är det lätt att vara mig, mina betyg är så dåliga som jag trodde att de var. Jag lyckades fixa dom. Har också fått tillåtelse att jobba upp mitt betyg i gympa, så satsar absolut på ett VG. Sen är det sommar, den ska väl bestå av jobb och stekning. Sen ska jag försöka komma iväg till England. Jag har sagt det så många gånger, men nu är det seriöst. Jag kan få tag flygbiljetter för 600 spänn, så hoppas på glassande i Southport sista veckan i juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback