I found myself and I ran away

En lektion idag. Inget svenskaprov. Dåligt resultat på franskan.

Jag tror snart att jag har nåt seriöst fel på huvudet. Jag fattar inte hela grejen som min hjärna vill mig.
Först ringer min klocka och jag är någolunda vaken. Men snoozar som jag alltid gör.
Och när min klocka ringer anra gången vaknar jag och är pissförbannad.
Då tror jag att Sixten och killarna från klassen fått följa med på utbyte till Frankrike och jag fick inte följa med.
Och jag var verkligen aslack när jag vaknade.
Och det tog mig några minuter att inse att det inte för verkligt.
Ska man oroa sig snart?

Jag har iallafall fått mina nya skor. Jag diggar dom stenhårt, men syrran tycker att de har ful klack. Tur för mig, då får jag ha dem ifred. Möjligtvis kommer en bild senare.

Jag har fått två arbeten skrivna och iväg skickade idag. Men det blev på bekostnad av mitt huvud. Sitter här med huvudvärk nu. Måste ut och gå och sen plugga franska. Och matte NP imorrn som jag måste plugga igenom. Sen ska rummet hinna bli städat innan sleeptime.
Jag hjärta tråkiga saker som jag måste göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback