Coughing my way through the summer

Jag är sjukt trött på min hostning nu. Den förstörde min natt. Jag var arg. Den räddade mig iofs på historian eftersom jag låtsades få en hostattack varje gång hon ställde en fråga som jag inte kunde. Då tog hon inte mig. Ett ganska segt Ukrainamöte som mest bestod av en massa skratt åt bilder och sen cyklade jag hem med Tati. Väl hemma var jag trött och skulle vila. Men åter igen förstörde hostan och jag sket i det.

Julia sa en sak idag. Hon sa att man nog alltid kommer att sakna Ukraina, för att vi hade så sjukt kul! Om alla studieresor blir lika lyckade som Ukraina så kommer min gymnasietid att leka. Livet steker med SPEUR07.
Bild från Ukraina, tagen under morgonrushen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback