Brighten my day

Jag kollar på Ellen. Jag tycker inte programmet är särskilt bra. Men bättre än skitprogrammet Våra bästa år. Jag har nyss bakat scones och fått lite updateringar från skolan. Jag skulle mycket hellre vara där än att sitta hemma framför dåliga tvprogram och tycka synd om mig själv.
Nu ska jag hoppa in i duschen och ta med mig hunden ut på en fotorunda. Sen blir det hårfärgning och städning. Ska färga med henna för första gången. Blir det fult så lär jag vädra ut det på bloggen.

Och förresten, det var nyss paus. Telia reklamen var precis på. En kille som gick i min gamla klass kommer att bli precis som Teliamannen när han blir gammal. Jag insåg det nyss.


Kommentarer
Postat av: cattis

du min kära vän, dissa inte våra bästa år ;) BÄSTA SERIEN!

2008-05-24 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback