Your strength is so hard to find

Ska sova snart. Ligger hemma hos Cattis och ska sova här ikväll.

Dagen har varit händelserik. Det började med att jag som sagt var skickade iväg det ökända mejlet. Sen blevdet dusch och Robert och Hannan plockade upp mig vid tolv. Det blev en lång lunch på Ceder. Libanesiskt är himmelrike. Ceder på Cityringen uppe vid Glada Oxen och Biljardsalongen är att rekommendera starkt.
Sen gick jag till pappas jobb, kollade om jag fått svar på mitt mejl. Men nej.
Då ringer dom och säger att de försökt fått tag i mig igår och att de vill att jag ska komma på en till intervju! Sjukt lycklig ringde jag runt och mötte sedan upp Emma och Sara.
Men jag begav mig hemåt efter bara en halvtimma. Väl hemma blev det välbehövlig sömn och sen åkte jag ut till Stenby och mötte upp Petra. Hon var brun, Men puss på henne att hon äntligen är hemma från Spanien.
Intervjun gick jättebra, sedan åkte jag och tjejerna hem till Petra, lagade tacos och badade bubbelbad.
Mycket älskvärda dom där tre<3

Nu blir det sleep, jag är så trött att jag skriver fel ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback