You know I love you

Sitter mer tandborsten i mun och väntar på att min deo ska torka. Det är Ikea nästa för större delen av familjen Hammarström. Utom syrran, hon ska springa på stan.
Var hemma hos Emma igen igår, vi fotade och lekte lite lagom mycket med PS. Men jag blev så himla trött på slutet att jag inte visste vad jag höll på med utan sitället bara gjorde fel. Tror jag skelade rätt mycket också, brukar bli så när jag är trött.
Jag drog hem och sov, bara för att bli väckt klockan kvart över fyra av att Josefin står utanför mitt fönster och lyser med sin mobil. Jag släpper in henne och det visar sig att hon inte kan komma hem då bussarna slutat gå och hon inte har pengar till taxi.
Som den goda vän som jag är låter jag henne crasha för natten och lånar henne sedan en femma så att hon kan ta bussen hem. Dagens goda gärning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback