What I did I don't regret it anymore

Påsklov och jag firar med att lyssna på Mel på myspace. Snacka om begåvning. Kan inte tro att hon faktiskt går i min klass.

Jag var på intervju igår. Har sökt jobb på McDonalds som resten av stan. Det var verkligen mycket folk där.
Jag tyckte det gick riktigt bra, men jag kanske överskattade mig själv. Flera andra som jag känner ringde dom redan vid åtta igår kväll för ännu en intervju.
Men man skulle ju tydligen få ett mejl om man inte kom vidare. Men jag hoppas att de ringer. Jag tyckte det gick så himla bra och sen vill jag verkligen ha jobbet också. Jag som ska åka till England. (Kom ihåg att kolla flyg!)

Men det sura är liksom att jag blivit så himla säker på att det skulle sitta. Och när det gick så pass bra. Men jag fick höra att dom sökte hyfsat många också, och dessutom så hade de dröjt lång tid innan de hört av sig och kallat till nästa intervju.
Men det var ganska roligt, det var fyra i min klass som var där igår. Tanja åkte till Finland igår, så att jag vet inte hur det gick för henne. Men de hade varken hört av sig till Maja, mig eller Eve. Men till flera av våra kompisar. Det känns nästan som om de bojkottar Europa.

Lovet är iallafall någorlunda upplagt. Jag ska :
Plugga med Wistrand på onsdag, sen blir det tjejkväll med folk från klassen sen.
Torsdag tror jag vi bestämde att vi skulle ha sleepover i Emmas stuga.
Mina kusiner+ föräldar och farmor kommer hit imorrn för påskfirande.
Sen blir det väl till att fixa koreografi med Emma och Bella nåndag.
Sen hoppas jag på Romme, bara jag har råd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback