What hurts the most


Började dagen med att springa en runda med Cattis. Genom det konstaterade jag ännu en gång att jag måste få upp min kondition. Särskilt om jag ska kunna klara och springa Coopertestet senare den här terminen.
Pluas att eftersom min mamma har blivit värsta träningstönten så måstre jag komma igång ordentligt igen, för det kan inte vara så att morsan kommer i bättre form än mig. Jag tycker ju faktiskt om att träna.
När jag kom hem lyssnade jag på Cascada, vet inte varför jag gillar den låten. Enligt mig så borde jag inte gilla Cascada alls. Sen har jag legat i sängen och kollat på One Tree Hill. Tacka Gud för den serien i princip.

Gårdagskvällen spenderades på Växhuset med en massa musik och fotning.
Kvällen ska inte bli sämre idag, och så fort jag käkat ska jag bege mig de 400m hem till Emma för att heja fram Christer Sjögren till vinnare.
Eller nej, jag vet inte vad han gör där och det är tydligen väldigt många som tycker likadant. Undrar hur han då lyckades ta sig till Globen från första början.
Och är den bara jag som tycker Charlotte Perrelli alltid ser likadan ut?
Okej, klädbyte, mat, Emma. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback