There are certain people

Okej, dagen började asbra. Vaknade upp hos Emma tidigt och solen sken. Kom hem käkade frulle, kollade senaste One Tree Hill. Sen blev det This is England. Tyckte om den mycket, även om jag inte kunde titta på vissa på vissa partier.
De flesta som känner mig vet att jag är ganska känslig för film och tv där folk skämmer ut sig. Jag brukar trycka en kudde mot ansiktet och skrika eller sjunga så att jag inte hör.
Iallafall, jag började städa mitt rum, men sen ringde Petra för att säga hejdå, eftersom hon precis skulle sätta sig på ett plan till Spanien. Jag kom av mig med städningen.

Nu ska jag nog ut och springa. Jag har lite ångest i kroppen och det blir inte bättre utav att det är långfredag idag. Nej, nu måste jag ta mig samman. Och lite träning dämpar alltid ångest för mig. Iallafall i några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback