Never fear the unexpected

Okej, tillbaka i civilisationen.

Kom hem för ungefär en halvtimma sen. Har inte varit inne på internet på flera dagar.
Kan summera de senaste eftersom att jag vet att ni vill veta.
I lördags var jag först på Ikea med familjen, sen bar det av till Fagersta för att besöka farmor. När jag kom hem så blev det snabbfixning och sedan hämtade jag och pappa upp Emma, pappa släppte av oss på bäckby och det blev lite party. Askul ett tag, bussresan hem var ett helvete. När vi kom hem kollade vi Gossip Girl och sov.
Igår vaknade jag och Emms upp hos mig, hon drog hem. Vi packade på varsitt håll. Hon och hennes far hämtade upp mig och efter ett snabbstopp på Ica för att inhandla proviant bar det iväg ut till Björnön. Där blev det mat, och sen kom Sara. Sen lekte vi med våra kameror.
Idag vaknade jag och Emma, vi var sega och kollade Step Up 2. Sen kom Sara och vi kollade the Notebook och sen kom hennes pappa och hämtade oss.

Slutsatser:
- Rinnande vatten är ett plus.
- Stuvade makaroner är asgott, även kalla.
- Jag hatar dålig ved.

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta ur hårsprayen ur håret. Ikväll blir det mys hos Cattis med henne och Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback