Jump around all day long

En snabbis innan sovtime.
Kollade tillbaka på gamla bilder på min bilddagbok. Är glad att jag haft kvar min så länge för då finns allt man laddat upp kvar.
Likadant med bloggen. Jag skulle helst vilja byta till en annan adress eftersom den jag har nu är krånglig och lång, något jag inte tänkte på när jag gjorde bloggen.
Men med denna adress skulle då alla inlägg försvinna, och det är samma sak som minnen.
Och jag älskar den där känslan av nostalgi när man läser tillbaka.
Och jag kan verkligen få tillbaka samma känsla som när jag skrev inlägget som när jag läser det.
Hoppas ni också känner av det:)

Okej, jag behöver hjälp. Mitt hår är tråkigt. Nånting måste göras med det. Nu är det halv långt med ljusbrun färg och en hemsk råttfärgad utväxt.
Jag har haft lång, kort, nästintill svart, brunt, blonda slingor, platina blont med rosa och nu ljusbrunt.
Vad ska jag göra? Imorrn blir det till at lägga upp en bildmaraton på mina frisyrer på min bilddagbok.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback