I want to break free

Okej, en dryg timme senare och ska ska ska ska plugga.
Ge mig sommar !
Kom precis på att jag ska typ ta bort en sak från min sommarlista. Eller iaf från min se fram emot lista.

Här har ni den;
- Påsklov
- Ukraina
- England
- Dansföreställningarna
- Alla lediga skoldar
- Varmare väder
- Skolavslutningen
- Bad
- Grillkvällar
- Gotland med alla människor som ska komma dit
- Medeltidsveckan
- Thailand

Okej, det var många saker. Så om jag inte gör klart det här nu, då måste jag gå upp nio varje dag på lovet. Haha. Men det kan gå. Jag försöker.

Bra music förresten, The Coral - Dreaming of you




Kommentarer
Postat av: EMMA

MEDELTIDSVECKAN (L)
och the coral, dom var förband på arctic monkeys förra sommaren! åh, nostalgi på hög nivå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback