fix&plugg

Jag gick upp hyfsat tidigt idag, runt tio:)
En timma senare kom Emma och hämtade upp mig och det var ut i hennes stuga för att plugga satan. Vilket vi mycket riktigt gjorde. Jag fick nästan hela mitt geografiarbete klart och det var himla skönt. Ska bara finslipa lite på det imorrn i skolan så att det är klart tills på tisdag.
Vi var iaf där väldigt länge, och sedan vif halv nio bar det av hemmåt igen.
Tiden efter det har spenderat till 5% med att städa, vilket var det jag verkligen behävde göra, och resterande 95% vid datorn. Så kan det gå,
jag har försökt göra om min blogg lite grann. Men jag kan ju absolut ingenting!
Min kunskap om html-koder sträcker sig så pass långt att jag kan göra en lunar presentation, sen tar det stopp.
Jag vill ha den där blomman i det nedanstående inlägg som en header elr vad det nu kallas...
Den ska iaf ligga bakom "Pollenchock och Stjärnfall" fast åt höger. Hjälp mig någon?!

När ny layout kommer, då ska detta fasiken bli en seriös blogg!
haha, (vem säger fasiken nu för tiden?)

Men jag bjuder den som fixar på glass, jag svär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback