99 luft ballong

Jag är i skolan nu.
Jag har precis fixat klart min samhällskunskapsuppgift.
Det var det som jag skulle gjort igår. Men jag satt och skickade gamla bilder till Alex istället.

Dagen började bra, jag kom med första bussen och sen tog inte ens tio minuter. Det skulle vara dåligt väder idag, men solen skiner. Jag har ingen matte idag, ska istället kolla på estettreornas projektredovisning. En dansföreställning på två timmar. Men vi elever här går gratis.
Sen ska jag hem och sen ner på stan till Väx för att fota i ett par - tre timmar. Sen får vi se vad som händer.

Jag kunde inte sova igår och låg och kollade på MTV. De listade top 100 One hit Wonders.
De spelade den här låten, jag hade helt glömt bort den.
Men här är den, Nena - 99 Luft ballong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback