There is chaos in my mind

Igår blev det lite som det blev. Diverse saker inträffade, vissa större än de andra. Men jag har dragit den slutsatsen att jag inte tänker göra om det. Det är bara onödigt och jag blir bara extra känslig. Har man inte sovit mycket och är sjuk så krävs det inte så mycket för att man ska reagera för mycket. Och kommer det alkohol in i bilden, även om det bara är lite. så gör inte den saker bättre.
Men jag tog tag i saker så gott jag kunde och har ingen ångest eller klump i magen. Vilket jag mycket väl skulle kunna haft. Jag tycker om och jag är stolt över mig själv eftersom jag lärt mig att ta tag i saker som berör mig starkt. Jag har blivit ärligare mot mig själv de senaste månaderna, och det är jätteskönt. Sen tror jag att jag blivit ärligare mot min omgivning, men det kanske bara är jag som tycker det.

Nu ska en genomförkyld Klara gå och äta frukost och göra sig iordning lite. Dagen kommer att vara lugnt, förhoppningsvis kommer jag att städa lite på mitt rum. Men Löga fick vara idag, bad känns inget bra.Sen får vi se hur kvällen kommer att utspela sig,förslag är välkomna.
Lördagen är helt fri och på söndag blir det antagligen Stockholm med Fia. Vi ska kolla på danstävling hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback