Pretty in pink

Sitter på vår uteplats med den bärbara. Mina naglar fick sig nyss en make-over och är nu bubbelgumsrosa. Verrry like. Hehe.
Igår var det avslutning. Sen ner på stan och träffade Julia och Sixten för att inhandla saft, plastkassar och blockchoklad. Jag och Julia drog oss hem till mig, och efter ett tag vidare hem till Lucas för att äta konstiga argentinska korvar. Jag åt mest bröd. Och hoppade lite studsmatta. Sen blev det Löga. Jag, Antonia och Lucas badade. Det var precis rätt temperatur i vattnet och definitivt värt den fula slickad katt-fisyren som följde.
Sen blev det promenix till Suares på Haga och sleeptime. Efter att ha hängt på Julia och pappa Suares i bilen till Carlforsska tog jag bussen hem.
Snart ska jag hoppa in i dushen och sen hem till familjen Brodin/Krusenstierna för lite studentmingel.


Sommarsommarsommar, åh, snart blir det inte bättre. Jag älskar den här känslan av lycklighet. I princip allt stämmer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback