One moment later

Hehe, jag skulle göra sallad men hade smitit undan.

Igår var andå trevligt, även om jag var skitsur först. Efter några timmar hos Åsa med mat och Guitar Hero hämtade vi upp Sara och Emma på Björnön och begav oss till Gryta. Där blev det att hämta cyklarna och bege oss hem till Gurås ute i Hökåsen. Efter lite mys och så cyklade vi tre vidare till Hamre. Klockan var två, det var full måne och vi vilse på Hamre. Men hittade till slut och hamnade i en stor villa.
Där spenderades nog rätt många timmar, även om det kändes som få. Vi begav oss tillbaka till Gryta när klockan var strax efter fyra. Då hade det börjar ljusna och det var asmys. Jag måste börja cykla i soluppgången oftare.
Väl hemma i min säng var jag närmare halv sex.

Nu ska jag baka mer kladdkaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback