Moving on up

Igår var trevligt, och väl behövligt. Först mys med Fia och sen en massa galna tjejer, fotboll och singstar. Puss på Malin för trevlig kväll.
Dagen har tillbringats i min säng. Jag har sovit och kollat på tv. Har även tvättat lite, vuxenpoäng till mig. Snart ska jag ringa Borlänge och uppdatera och sen ska jag gå ut med hunden.

Och sjukaste grejen hände mig igår, jag skyller på hostmedicinen. (Okej, kanske inte sjukast, men irriterande iaf.) Igår, efter att ha fått skjuts av Kristian hem (Tack) så började jag rota bland en massa gamla kläder. Sen upptäckte jag att jag var dundertrött och skulle sova. Och jag svär, jag kunde inte sova. Min mage låg och lät så högt och jag kunde verkligen inte somna. John Blund dök väl upp vid fyra-halv fem och sedan ringer min mormor på min mobil halv tolv idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback