Hey Jude

Vilka jävla problem man har egentligen. Som nu, vad ska jag ha på mig imorrn, vilka skor är skönast? Jag orkar inte duscha för att jag är trött, jag har inte tillräckligt bra Photoshop på den här datorn, min systemkamera är tung, osv.
Jag fattar inte själv att jag ens orkar klaga på allt det här. Jag blir så äckligt trött på mig själv när jag klagar.

Imorgon blir det iaf upp vid åttasnåret för att sedan bege sig söderut tillsammans med Emma och Sara. Vi beräknar anlända till Hultsfred cirka 15.00. Och det känns så sjukt ruttet att vi bara ska vara där en dag, att vi inte kunnat stanna längre. Men det finns inte mycket att göra åt saken, man får bara hålla käft och ge fan i att klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback