Fry like the wind

Idag har jag uträttat en massa bra saker som har resulterat i att jag är 3 Coldplay-biljetter rikare, ett skåp renare och ett par ben lite brunare. I morse hör Emma av sig och berättar att Coldplay ska spela i Globen i september. Jag får äran att boka biljetter, dock inte efter att ha gjort fel två gånger först. Sen bad jag per sms EmmaW att säga att jag skulle komma så snart jag kunde. Till svar får jag: Synda dig! Vaktmästaren klipper skåpen!
Jag cyklade allt jag kunde och när jag kom fram fanns ingen vaktmästare i syne. Efter en lunch blev det Löga med alla barn från Carlforsska, Rudbeck och Wenströmska. Vi såg Carlforsska förlora Junitrofén återigen och sen stekte jag.
Vi hann med lite planerande inför onsdag och sen gick jag hem. Var så sjukt trött att jag inte orkade cykla.



Jag tror verkligen att det här sommarlovet kommer att bli sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback